2011. július 28., csütörtök

Hp pavilion zv5000 leárazva - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

licitre bocsájtom hp pavilion zv5000 tipusú alaplap hibás laptopot, az alábbiak szerint. a gépet használtam akksiról, majd bekapcsolva maradt, és csontig merült, ezek után töltőre téve csak a töltés led villog, de nem tölt, valami bizti elszállhatott bent, mert egy töltött aksival próbáltam, és azzal bekapcsolt, de a dvd írója állandóan keresi a lemezt, ha van bent ha nincs, a rendszert nem indtja el, kijelző sem reagál, ezért gondolom, hogy valami bizti lehet, műszerek és hozzáértés hián nem kísérletezem. kijelzőt kipróbáltam egy másik ugyanilyenben, pixelhiba mentes 15" matt. billentyű német 4 gomb hiányzik billek kissé ragadnak valszeg bele folyattak valamit, ez nem ebben a gépben volt, én tettem bele., zsanérok épek burkolat proci takaró mely csavarral levehető kissé hiányos, tudok adni mellé épet, de a hűtő lemezt át kell szerelni. dvd íróval. ram és ram fedél nélkül, vinyó és vinyó fedél nélkül. wifi nincs bent. akksi bent, de szerintem halott. 3000+ os procival, xp matricával. kijelző szalagkábelt közben felhasználtam, így az nincs bent.
Bankszámla számom OTP. kérdésre ha tudok válaszolok.



Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Az aukció vége: 2011-07-31 18:46
. Hp pavilion zv5000 leárazva - Jelenlegi ára: 6 000 Ft

Fontos